Home » , , , , , » Min granne Totoro (1988) Ladda Ner Film

Min granne Totoro (1988) Ladda Ner Film

spela strömmande Min granne Totoro i högsta kvalitet. fullständig film streaming Min granne Totoro i högupplöst format. online streaming Min granne Totoro i bästa videoformat. titta på strömmande Min granne Totoro i bästa kvalitet. titta hela filmen Min granne Totoro i HD-video.


du kan se fullständig beskrivning av Min granne Totoro nedan:
  • Originaltitel : となりのトトロ
  • Film titel i ditt land : Min granne Totoro
  • År av film : 1988
  • Genrer av film : Fantasy, Animerat, Familj,
  • Status för film : Released
  • Släppdatum för film : 1988-04-16
  • Företag av film : Studio Ghibli, Nibariki, Tokuma Japan Communications Co. Ltd.,
  • Länder film : Japan,
  • Språk film : 日本語,
  • Varaktighet film : 120 Min
  • Genomsnittlig röst av film : 8
  • Youtube ID för filmen : TuLX50_5UAI
  • Översättning av film : NL,NB,DE,JA,RU,ZH,FI,HU,PT,DA,SV,PL,CS,HE,UK,NO,PT,EN,ZH,TR,CA,KO,FR,ES,IT,EL,SR,SK,BG,EO,
  • Maska av film :Shigeru Chiba (Kusakari-Otoko (voice)), Sumi Shimamoto (Yasuko Kusakabe (voice)), Tanie Kitabayashi (Kanta no obâsan (voz)), Chika Sakamoto (Mei (voice)), Shigesato Itoi (Tatsuo Kusakabe (voice)), Masashi Hirose (Kanta no otôsan (voice)), Noriko Hidaka (Satsuki (voice)), Yûko Maruyama (Kanta no okâsan (voice)), Hitoshi Takagi (Totoro (voice)), Toshiyuki Amagasa (Kanta (voice))

0096283

Min granne Totoro är bättre film skapad av Studio Ghibli, Nibariki, Tokuma Japan Communications Co. Ltd., som har en beskrivning av filmen är "Systrarna Satsuki och Mei har precis flyttat till ett stort gammalt hus på landet med sin pappa. Mamman ligger på ett sjukhus i närheten, men alla längtar och hoppas att hon snart ska få komma hem. Först blir syskonen lite rädda i allt det nya men snart upptäcker de att det finns något magiskt i huset och runtom.På en av sina promenader i skogen vid huset träff ar de sin nya granne, Totoro, en stor lustig varelse som är skogens väktare. Tillsammans med honom och kattbussen, världens bästa transportmedel, börjar ett underbart äventyr.". Filmen är producerad med utmärkt grafisk kvalitet, bäst örat spräng ljudkvalitet och finaste starring aktörer.

att titta på först berättas om den här filmen är jag inte helt säker i händelse i att den idé eller inte. Efter att ha sett det Jag kommer att använda att föreslå kanske jag gillar verkligen. Jag rekommenderar definitivt den här filmen för de som en av genre Fantasy, Animerat, Familj, . Du kommer att kunna titta på den utan kostnad bara klick en knapp och registrera, kan titta tiotals senaste filmtitlar för ingenting.

... spela film Min granne Totoro i topp videoformat 1080p ....




Animation : Masako Shinohara, Animation : Tsukasa Tannai, Animation Manager : Yasuko Tachiki, Background Designer : Makoto Shiraishi, Editor : Takeshi Seyama, Art Direction : Kazuo Oga, Animation : Hideko Tagawa, Casting : Ned Lott, Animation : Makiko Futaki, Animation : Komasa, Animation : Shinji Otsuka, Animation Manager : Hitomi Tateno, Animation : Tensai Okamura, Animation : Masaaki Endo, Producer : Ned Lott, Animation Supervisor : Yoshiharu Sato, Background Designer : Sadahiko Tanaka, Background Designer : Hidetoshi Kaneko, Background Designer : Nobuhiro Otsuka, Background Designer : Shinji Kimura, Background Designer : Junko Ina, Writer : Hayao Miyazaki, Animation : Yoshinori Kanada, Director : Hayao Miyazaki, Animation : Hirômi Yamakawa, Background Designer : Yuko Matsuura, Animation : Katsuya Kondô, Line Producer : Eiko Tanaka, Background Designer : Tsuyoshi Matsumuro, Director of Photography : Mark Henley, Producer : Tohru Hara, Background Designer : Masaki Yoshizaki, Background Designer : Hajime Matsuoka, Background Designer : Keiko Tamura, Original Music Composer : Joe Hisaishi, Background Designer : Kiyomi Ôta, Animation : Toshio Kawaguchi, Background Designer : Toshio Nozaki, Animation : Makoto Tanaka, Background Designer : Akira Yamagawa, Background Designer : Yôji Takeshige, Executive Producer : Rick Dempsey, Executive Producer : Yasuyoshi Tokuma, Background Designer : Kiyoko Sugawara
Ja, nu du kan se film involverar Min granne Totoro helt längd och få den url till detta film Min granne Totoro i hög kvalitet.


Tags: japan, mother, sister sister relationship, supernatural powers, leave, village, hospital, new neighbor, moving, new home, magical creature, cute, anime,

You've just seen the movie categories Action / Animerat / Familj / Fantasy / Science Fiction / ventyr titled Min granne Totoro (1988) Ladda Ner Film. You can bookmark this page with the URL https://norskfilmfamilj.blogspot.com/2016/06/min-granne-totoro-1988-ladda-ner-film.html. Thank you!
Min granne Totoro (1988) Ladda Ner Film 910109.
Share this article :

0 comments:

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2013. Norsk Film Familj - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger